lördag 5 april 2014

Dag 14: En av mina favoritbilder jag själv fotograferat

Denna är rätt svår alltså. Har så löjligt mycket bilder på datorn... Men jag tog den första bilden som poppade upp i huvudet och det är en bild från mitt projektarbete, denna... 

... Den här bilden säger väldigt mycket faktiskt. Den har en mycket stor betydelse för mig. Har ingenting att säga om den utan jag vill att den ska skapa egna tankar. Den har egentligen inget konkret budskap utan det är meningen att alla olika individer ska skapa sig en egen tanke kring den. Jag gillar den här bilden, men det jag känner av bilden kanske inte du känner osv osv. Just det som var meningen med mitt projektarbete. Kan dessutom passa på att dra till med den gamla klyschan "en bild säger mer än tusen ord".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar