onsdag 23 april 2014

Stockholm på en onsdag

Godmorgon! Redan onsdag idag vilket betyder att jag beger mig till Stockholm! Ska bli så jäkla skönt. Sa till mig själv förra veckan att om jag gjorde klart studieenhet 3 och 4 i svenska så skulle jag få åka lite tidigare haha. Det gick rätt bra!
Igår hade jag och syrran en utedag. Satt i solen hela dagen, Smilla målade och jag pluggade. Jäklar va skönt det var, dock råkade jag bränna mig lite eeehe. Efter det blev det en 5 km lång springtur (!!! känner mig kunglig), städning och efter det blev det en tur till Linnea. Tur som jag hade så skulle Linnea åka bil till Stockholm så ja åker med, jäkla skönt att slippa bussen och tåget. Jaja babbelbabbel. Nu ska jag plugga lite till och sedan förbereda avfärden. Ha det fint!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar