torsdag 3 april 2014

Höjer/sänker.

Höjer:

Platåsandaletter
Detta är någonting som jag verkligen fått upp ögonen för! Köpte mig ett par i höstas tror jag det var, de va dock lite mer "stängda". Skulle vilja ha ännu ett par som ser ut lite mer som en sandal. Här är fyra olika jag hittade, mina favoriter är de första vita från Vagabond.



Monki S/S 14
För ett tag sedan hade jag en riktig svacka när det gällde Monki. Tyckte att de fick in samma kläder hela tiden men nu tycker jag dom trappat upp sig! De har fått in en hel del som ligger precis i min smak. Jag älskar kostymer av någon anledning. Tyvärr äger jag ingen själv än men dessa två på bilden var helt fantastiska. Någonting jag ska lägga på minnet! www.monki.com


Vscocam
Detta är en redigeringsapp som jag har på både telefonen och ipaden. Jäklar vad bra den är! Den finns som både gratis och betal. Den har ett kanonbra redigeringsprogram och jättefina filter. Jag använder denna till så gott som alla mina bilder.Själva utseendet i appen är också riktigt fint och stilrent. Denna app är verkligen ett TIPS!!


Sänker:

Ingenting faktiskt! Kan inte komma på någonting speciellt just nu som jag vill sänka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar