onsdag 30 april 2014

Innan himlen faller ner, så är du allt jag har.

Nu är Tigerdrottningen släppt, äntligen. Två hela år har gått sedan sist, vilket är alldeles för länge om man frågar mig. Jag har lyssnat genom den nu och fastnade speciellt för Innan himlen faller ner, tyckte den var helt fantastisk. Ska lyssna in mig lite mer på skivan idag.
Jag förhandsbokade vinylen direkt den gick att boka på CDON. Dum som jag är läste jag inte riktigt när jag skulle göra det och upptäckte därför idag att vinylen inte släpps förrän 9/5. Fruktansvärt tråkigt då jag hoppats att jag skulle få slippa lyssna på den på spotify. Men ja, den som väntar på något gott!

De senaste 3-4 skivorna som släppts har alltid skapat samma situation. Dagarna innan är alltid lika pirriga och glada. När väl skivan är släppt går det inte att få kontakt med mig under tiden det tar att lyssna. Det finns inget band som skapar sådan spänning hos mig som Kent gör. Jag älskar Kent.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar