onsdag 2 april 2014

Godnatt med er.

... Uscha mig, tror inte jag har varit vaken till kl 23 på en evighet haha. Har fått in en riktigt bra sömncykel så jag går och lägger mig mellan 21.30-22.00 faktiskt. Men då går jag dessutom upp kl 07 och är svinpigg. Nu har jag dock ägnat lite tid åt bloggen så jag har faktiskt tidsinställt några inlägg. Bra gjort av mig!

Om jag ska dra en kort historia om dagen som varit så började den med att jag och mamma tog en tur med bilen för att köpa gardiner. Sedan när jag kom hem pluggade jag, klippte mig och drog sedan ut och tränade. Tog mig en PW på 7km idag EEH POWER till mig! Känns så jävla bra att jag kommit igång med träningen igen. Tog mig sedan en go jäkla dusch, käkade kvällsmat och satte mig sedan här.
Nu somnar jag dock på tangentbordet snart så ska hoppa i sängen nu! Ha det fint så hörs vi i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar