torsdag 18 juni 2009


har sovit hos simon från onsdag till idag, riktigt trevligt! mysmys. hoppas vi ses snart igen. vi har kollat film, spelat NHL (haha, de va kul ett tag, tills jag bara förlorade), osv. idag fick jag världens godaste fisk av simons mamma, äter typ aldrig fisk annars men den hon lagade var riktigt god! haha hon är så gullig!

i morron ska jag o magnus möjligtvis till Nås, ÖH tråkigt! kommer bli skitväder o det finns säkert inget att göra där såå jaaa, jag är rätt opepp. känns mer för tillfället att jag vill krypa ner o kolla på en film ist i morron, då är det verkligen inte ok! aja, får hoppas det kommer en vändning som peppar upp stämningen! (förlåt för bilden sabina, haha du ska ju inte med så satte en sån där i ditt ansikte)

inatt ska amanda från sthlm sova här, vi ska säkert kolla på nån film o käka godis haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar