söndag 14 juni 2009


klockan är 01.41 o jag har haft filmkväll med några polare, nice! vi har sett "Patrik 1,5" som var helt ok. den handlade om 2 bögar som skulle adoptera, dom trodde att dom fick fel barn osv. barnet va 15 år o homofob eller va de heter. sen såg vi "the number 23", fy fan vilken bra film. den handlade om typ en man som blev besatt av nr 23. kom på att mitt namn med T9 på mobilen så bli det 6+4+2+4+3+5+5+3=32 vilket är 23 baklänges. äsch, man måste se filmen för att fatta detta haha. menmen, rädd blev jag iaf. nu ska jag snart fortsätta filmkvällen med Jeppe som kom förbi, kul! somnar säkert haha, är sjukt trött fniss.


i morron ska magnus till vansbridge o hälsa på mig! kul ska de bli. han hade köpt nåt till mig eller nåt, skumt, undrar vad de kan vara! känner mig dålig som inte har något att ge tillbaka. aja, det lär väl fixa sig iaf. michmagn<3


nej nu ska jag kika vidare på film, puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar