söndag 14 juni 2009


lite sen uppdatering om fredagen, men jag började skriva ett inlägg om detta med internet dog och allt försvann o nu kom jag på att jag ska skriva om fredagen.

i fredags var jag iväg till borlänge för att träffa en polare från älvdalen, Marcus heter han, underbart trevlig kille o toksöt! jag var verkligen sjukt nervös innan vi sågs, vem är inte de liksom när man träffar en ny person. hur som helst så gick det jättebra när vi väl träffats, blyg i början var jag allt men började väl tillslut prata haha.
vi gick först till Crossroads och handlade piercing o töjning. sen gick vi vidare till kupolen. vi va typ inne i varenda affär o kollade på saker. jag hade knappt några pengar med mig så kunde inte inte handla så mycket, men marcus fick sig iaf en galet snygg tröja från carlings.
bara töjningen o piercingsmycket gick på 200 kr för mig så. jag fick mig iaf ett par nya hårband till min samling haha. jag o marcus hade jätte trevligt iaf, vi fikade också, hur mysigt som helst. sen käkade vi på tacobaren, mums! efter det gick vi till buss/tåg stationen o chillade bara, vi satt typ o snackade. sen gick tiden jättefort o så skulle vi helt plötsligt skiljas åt. tack för en grym dag! skulle gärna göra om det.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar