söndag 14 juni 2009


hey! magnus drog hem ganska tidigt, vi hann typ att se en halv film haha, så jag fick berätta resten av halvan för honom eftersom jag sett filmen alldeles innan. magnus lär ju va gulligast i hela världen, han gav mig ett par hjärtformade brillz som jag velat haft i 100 år nu, tack, verkligen. jag ska minsann hitta något till dig som passar dig perfekt.
nu sitter jag o väntar på att simon ska höra av sig o säga att han har skjuts till vansbridge, hoppas han hittar nån som kan ta hit honom, saknar honom!
när jag satt här i min ensamhet så dök de upp en väldigt mäktig låt från Pirates of the Caribbean på Spotify, då dök ordet Makt upp i huvudet. jag funderade på hur skönt det skulle vara att ha makt. att ha makt över något stort, som världen. tänk att vara diktator över hela världen. att kunna styra allt o alla, skön känsla. jag älskar verkligen makt. tänk att kunna säga vad som helst, så fick man som man ville, galet. haha ja, det är en underlig känsla tycker jag faktist.
nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, tomt i hjärnan. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar