torsdag 25 juni 2009

idag har jag kollat på när min syster smilla golfat. hon va med på något träningsläger eller va det var, som pågick under en vecka. jag har inte varit med tidigare o kollat när hon spelat, men idag kände jag att jag kunde följa med o titta.
haha hon är så fruktansvärt' söt när hon spelar, så liten, o springer runt på den stora gräsmattan, grymt duktig är hon! tydligen så skulle golfen förtsätta till v.29 varje måndag, någonting hon kanske ska fortsätta med, skulle kanske va kul för henne.
jag däremot led där i solen, fy satan vad ont jag har nu när jag bränt mig ännu mer än igår. sen var det kryp o andra äckliga flygande saker överallt, trodde seriöst jag skulle dö, BLEH! menmen, det va de värt' eftersom smilla så gärna ville ha med mig dit.
nu lär jag städa mitt rum, puss























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar