onsdag 24 juni 2009

solbränd! aj, röd överallt o det kliar. menmen, det är de värt', för då blir jag riktigt brun snart. idag har jag o amanda varit o bada i nån tjärn nära mig, det va härligt! första doppet i år haha, har inte vågat mig i förän nu. va lite velig i början, men kom väl tillslut i. vi badade inte så länge, för jag tyckte de va kallt burrrr! vi la oss på bryggan o stekte ist. så jaa, somsagt, nu är jag stekt haha, tur de, för jag vill inte gå runt o se ut som ett lik, inte ok alltså.
nu sitter jag o käkar frystorkade jordgubbar i vitchoklad, mums! godaste som finns nästan. sen sitter jag o letar lägenhet i falun också, hoppas jag hittar en snart, som inte ligger 8929 mil utanför falun. äsch, jag hittar nog en snart.
btw så bytta jag piercingsmycke idag för första gången!

nu är det peace & love om 2 dagar, LÄNGTAR så galet mycke, fy tusan alltså. pepp som fan.





























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar