lördag 27 juni 2009

nu är jag hemma från peace & love. sjukt kul va de! fick knappt några bilder dock, för man fick inte ha systemkamera in på själva festivalen, USCH va sur jag blev. så om någon har bilder så skicka gärna till mig, vill gärna ha bilder på Bring Me the Horizon o August Burns Red! ja o mina polare lyckades smuggla in kameran en gång, men då fick vi bara bilder på Erik Hassle.
jag fick iallafall lite bilder utanför festivalen. träffade maja, lisa o anna. sköna tjejer det där! senare träffade vi daniel från fagersta, han som kommer hit på onsdag o bor hos mig i en vecka! gryyyyym kille alltså! längtar till onsdag! sen träffade jag simon från sundsvall typ 2 gånger, tråkigt att jag inte hann träffa honom mer än så! sen träffade jag också veronica o erika, supersöta o snälla tjejer!

hur som helst så va de verkligen en toppen dag! puss









































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar