söndag 28 juni 2009

idag va jag i falun o kollade på en "lägenhet", eller ja, ett rum med egen ingång hos en familj som hyrde ut. det va 2 olika rum, i det andra rummet bodde en 35 årig kvinna. det var delat kök mellan de 2 rummen.
i mitt rum, som redan var möblerat fanns säng, tv, boxer, garderober, databord, lampor osv. ska dock fråga om jag får byta ut lite grejer, till mina egna, om jag nu ska hyra detta rum. jag hade också eget badrum med dusch, badrummet var stort och ljust! älskade det. allt var riktigt fräscht o mysigt så det är kanske dit jag flyttar. det var 2km till stan och 3km till skolan där jag ska gå, as nice! så jaa, får väl se om jag ska flytta dit då, isf blir de i augusti! läääängtar.

när vi hade varit där så drog vi in på stan o där handlade jag lite grejer, bla en jacka o ett par svarta jeansleggings. sen drog vi hem o då badade jag o amanda, chill!

kanske kommer upp lite bilder sen de också, puss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar