torsdag 11 juni 2009

sommarlov och inget 9a, hemskt. kommer verkligen sakna allihopa.
igår va vi i furuvik på nöjesfältet, inte så kul fört pga de dåliga vädret. fast det blev kul på slutet när jag o några polare körde paintball, grymt! vi sprang runt i en skog o sköt på varandra, haha helt galet. kändes som om man va typ nån krypskytt haha. aja, as kul va de. senare drog vi iväg på "en hemlig resa niorna". tråkigt typ va de, hamnade i borlänge på nåt ställe som jag inte ens minns va de hette. det enda som va kulva typ laserdoom eller va de hette. haha det är verkligen kul att skjuta folk, helt stört'.
jag o några polare körde No Sleep under hela resan, vi åkte kl 4 på dagen o kom hem 8 på morronen, räknade ut att jag var vaken i 26 timmar. fy fan va slut jag var på slutet!
i morron ska jag till borlänge o träffa en polare från älvdalen o så ska jag handla ny piercing o töjningsgrejer tror ja. ska bli sjukt nice! hoppas jag får tag på en snygg tunnel med bling, mums.
nu ska jag fixa lite i mitt rum, puss


- magnus i klassrummet efter avslutningen












- innan vi åkte traktor













- 9a<3



















- smilla (syster) efter hennes avslutning

3 kommentarer:

  1. om du åkte kl 4 och kom hem 8 på morgonen då vart det 16 timmar ;D /joanna

    SvaraRadera
  2. haha jo, men jag va vaken innan de också ju :D

    SvaraRadera